Τι κάνει ένα bookworm τα Χριστούγεννα

4:32:00 μ.μ.

Επιτέλους ένα Χριστουγεννιάτικο άρθρο στο αυτό το blog. Για να είμαι ειλικρινής θα σας πω απλά κάποια από τα πράγματα που σκοπεύω να κάνω μέσα στα Χριστούγεννα και ίσως κάποια που θα ήθελα να κάνω. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, απλά η δική μου καθημερινότητα αυτήν την υπέροχη εποχή όπου όλα γίνονται λιγάκι πιο φωτεινά. Θα μου άρεσε και λίγο χιόνι ή έστω ένα μικρό ταξιδάκι αλλά οι υποχρεώσεις με καθηλώνουν εδώ.
Αρχικά, είμαι αποφασισμένη να τελειώσω επιτέλους ό,τι βιβλίο έχω πάρει από τον Οκτώβριο και δεν έχω προλάβει να διαβάσω. Ένα από αυτά είναι το τέταρτο από τη σειρά το "Νυχτερινό Σχολείο" που ακόμα στέκεται στο ράφι μου παραπονεμένο.

 Από εκεί και πέρα έχει ο μπαξές. Έχω αφήσει στη μέση, για να μην πω στην αρχή, την "Τετραλογία της Σελήνης" και την "Αγγελική Σιωπή".
Νομίζω Χριστούγεννα χωρίς ζεστή σοκολάτα, δεν γίνεται. Ωστόσο, φέτος θέλω να αναβαθμίσω τη  δικιά μου σοκολάτα με marsmallows. Καιρό επιθυμούσα να το δοκιμάσω, όμως πάντα ξεχνούσα να ψάξω για μικρά marsmallows. Οπότε αυτό το άρθρο αποτελεί και μία μικρή υπενθύμιση.
Θα μπορούσα να φτιάξω στολίδια για όλο το δέντρο αν μπορούσα! Πραγματικά, έχω βρει τόσα σχέδια που θα ήθελα να στόλιζα όλα τα δέντρα της εποχής! Επειδή όμως εδώ είμαστε bookworms θα σας δείξω ένα σχέδιο που μπορεί να λατρέψετε και επιπλέον είναι πολύ εύκολο να το φτιάξετε.

Τελικά αποφάσισα να γράψω αυτά τα οποία σκοπεύω να κάνω. Θεωρώ πως δεν έχει νόημα να κάνω όλα τα συναρπαστικά που θέλω αυτά τα Χριστούγεννα διότι ακολουθούν και άλλα.
Αγαπώ την ποίηση της Κικής Δημουλά και τώρα τελευταία έχω ανάγκη να διαβάσω κάτι που θα με συνεπάρει οπότε έψαξα και βρήκα ένα υπέροχο βιβλίο. 
Σας εύχομαι καλές γιορτές!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.