Bookish Merch October Haul

3:35:00 μ.μ.


Ελπίζω να θυμάστε τη πλατφόρμα πώλησης χειροποίητων, Etsy. Και αυτό διότι το άρθρο πρόκειται για τους νέους σελιδοδείκτες και κεριά που έλαβα από τα δύο shops που προωθώ. Στα αγγλικά λέγεται, repping, και όπως είχα πει σε προηγούμενο άρθρο μου, πρόκειται, στην ουσία, για διαφήμιση προϊόντων τα οποία λατρεύω.
Αρχικά, λοιπόν, έλαβα δύο κεριά από το shop της καλής Γερμανίδας φίλης μου, της Paulina (glitteringflames). Το πρώτο είναι κάτι το οποίο δεν υπάρχει στο κατάστημά της και ζήτησα να μου το φτιάξει όπως περίπου το φανταζόμουν. Είναι εμπνευσμένο από τη σειρά βιβλίων "Οι Φωτεινοί" και γράφει "Daemon & Katy". Είναι οι πρωταγωνιστές τις σειράς και από ότι έχω καταλάβει σε όλο τo bookstagram δεν υπάρχει κερί γι' αυτά τα βιβλία.
Το ήθελα σε παγωμένο γαλάζιο μια και τα βιβλία έχουν αυτές τις αποχρώσεις. Όσο για το άρωμα φανταζόμουν κάτι δροσερό που ωστόσο θα ταιριάζει και στον Daemon και στη Katy και με λίγη βοήθεια από την Paulina, το βρήκαμε. Almond biscuit, musk, green apple. Απλά υπέροχο!
Το δεύτερο κεράκι είναι εμπνευσμένο από το Halloween και λέγεται ''Trick or Treat". Μυρίζει apple toffee και furtiveness. Τόσο καραμελένιο!

Επιπλέον έλαβα και τρεις σελιδοδείκτες από την αγαπητή Kayla (irisellium). Ο ένας θα βρίσκεται σε κάθε πακέτο δωρεάν μέχρι την ημέρα του Halloween ενώ ο δεύτερος είναι quote από τη σειρά βιβλίων "Η Επιλογή" και ο τρίτος γράφει "#bookstagram". Απλά υπέροχοι!
 


Και στα δύο shops μην ξεχάσετε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό μου IASMOS10 για 10% έκπτωση στις αγορές σας!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.