Current TBR list...κοινώς αδιάβαστα!

6:28:00 μ.μ.

 Συνειδητοποίησα ότι πάει αρκετός καιρός από τότε που έγραψα κάτι στην ετικέτα "Life lists", οπότε μια και έχω μπόλικα βιβλία που διακαώς θέλω είπα γιατί όχι σε ένα ακόμη άρθρο.
Τα παρακάτω βιβλία, φυσικά και δεν περιλαμβάνονται όλα στη συλλογή μου διότι ο αριθμός τους ξεπερνά το μέγεθος του περιεχομένου το πορτοφολιού μου, ωστόσο πρόκειται κάποια στιγμή να συμπεριληφθούν. Επίσης θα παρατηρήσετε πως αρκετά από αυτά είναι στη αγγλική γλώσσα διότι δεν έχουν, μετά λύπης μου, μεταφραστεί στα ελληνικά. Ωστόσο στη bookstagram κοινότητα (instagram+book) είναι ευρέως γνωστά και αξιέπαινα.
Ξεκινάω λοιπόν:

Η σειρά "Νυχτερινό Σχολείο".(Ήδη έχω διαβάσει τα τρία πρώτα)
Τα βιβλία του Χάρι Πότερ
Φανταστικά ζώα και που βρίσκονται
Αγγελική σιωπή
Shatter me
Everything, everything
I'll give you the sun
Harry Potter and the Philoshpher's stone Hufflepuff edition
Fangirl
Η τετραλογία της Σελήνης
Carnaval
Throne of Glass series
Λυκόφως
Χάραξε το σημάδι
Το βιβλίο της Άιβι
Ονειρολογία
Origin

Ουκ ολίγα, νομίζω. Παρόλ' αυτά μπορείτε να πάρετε και μία ιδέα για το τι θέλετε και εσείς να διαβάσετε.
Καλή σας ημέρα!


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.